Liberalerna Norrbotten söker ombudsman!

Till dig som brinner för liberalism och vill stärka Liberalerna Norrbotten – nu finns drömjobbet för dig. Vi söker en ombudsman!

Du trivs när tempot är högt och du tycker om att träffa människor. Din uppgift är att organisera och stödja länsförbundets styrelse samt kunna entusiasmera och ”coacha” det lokala partiet i Norrbotten med våra kommunföreningar. Du ska även kunna stödja de förtroendevalda i deras ideella arbete.

Arbetet sker i nära samarbete med LUF, Liberala kvinnor och Liberala Studenter.

DU är utåtriktad, kreativ, har god språkkänsla och har en god kommunikativ förmåga. Att kunna bokföring och redovisning är bra. Jobbet innebär oregelbundna tider och många resor i länet varför du bör ha tillgång till bil och körkort. Du ska dela vårt partis liberala värderingar och känna till Liberalernas politik och organisation.

Det kommer krävas en hel del skrivjobb så det är bra om du har god förmåga att uttrycka dig även i skrift.

Placeringsort är Luleå med viss möjlighet till distansarbete.

Vi vill ha in din ansökan/intresseanmälan senast den 25 oktober med CV, referenser och löneanspråk till norrbotten@liberalerna.se – Märk din ansökan med ”Ombudsman”.

Om du så önskar behandlas din intresseanmälan/ansökan konfidentiellt.

Frågor besvaras av länsförbundets ordförande Thomas Olofsson, 070-17 33 750.

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )