Folkpartiet i Norrbotten söker en kreativ verksamhetsutvecklare!

Dina arbetsuppgifter blir att entusiasmera och ”coacha” det lokala kampanjarbetet inom Folkpartiet Norrbotten. Du ska stötta de förtroendevalda i deras ideella arbete. Inledningsvis är din uppgift att tillsammans med lokalavdelningarna föra fram kandidater och se till att dessa får en adekvat utbildning – politikerskola. Nästa steg är att utforma länets kampanjmaterial, annonsering och hemsidor. Allt med sikte på valet 2014.

DU är utåtriktad, kreativ, har god språkkänsla och har en god kommunikativ förmåga. Jobbet innebär oregelbundna tider och många resor i länet varför det är en fördel om du har tillgång till bil och körkort. Du ska dela våra liberala värderingar och känna till folkpartiets politik.

Tjänsten är en projektanställning till och med den 30 april 2014 med möjlighet till förlängning i 6 månader. Tjänsten tillträds snarast eller enligt överenskommelse. Placeringsort är Luleå med möjlighet till distansarbete.

Vi vill ha in din ansökan/intresseanmälan senast den 10 februari med CV, referenser och löneanspråk till ylva.strutz@liberal.se – Märk din ansökan med ”Verksamhetsutvecklare”. Om du så önskar behandlas din intresseanmälan/ansökan konfidentiellt.

Frågor besvaras av ombudsman Ylva Strutz, 070-311 77 57, eller länsförbundets ordförande Thomas Olofsson, 070-17 33 750.